piątek, 26 kwietnia 2013

trampki

 

Wszyscy kochają trampki, a przynajmniej większość z nas :) 
Są wygodne i pasują do wszystkiego. Bardzo lubię białe, ale zdecydowałam się na granatowe. Praktyczność zwyciężyła ;) aczkolwiek te również mi się podobają. Dzisiejsza stylizacja jest prosta i zdecydowanie nadaje się na co dzień. 



Oto kilka przykładów jak można łączyć trampki ze spodniami, spodenkami bądź sukienkami :)





A to moja, codzienna wersja adekwatna do pogody za oknem :)

 










fot by Madzia

płaszcz Cubus
bluzka Monnari
spodnie Bershka
trampki Ralph Lauren
naszyjnik Mango
opaska River Island
okulary River Island
torba Armani Jeans


13 komentarzy:

  1. Piękna torebka i trencz :) Sama chyba muszę zainwestować w jakieś nowe trampeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, Twój blog z każdym postem jest coraz lepszy :) Pięknie wyglądasz i bardzo fajne propozycje różnych stylizacji. Strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  3. love you in the sneakers.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, Twoje stylizacje zawsze miło się ogląda i oby było ich jak najwięcej:) Jedyną rzeczą, która mnie coraz częściej razi jest treść postów, w których chciałabym móc przeczytać więcej ciekawostek i porad jak zrobić kilka innych kombinacji, bo dotychczas opierają się one głównie na wymienieniu tego, co możemy sami zobaczyć na zdjęciach. Mam wrażenie, że nie zastanawiasz się głębiej nad tym co piszesz i o czym piszesz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że mam czytelniczki, które mnie mobilizują. Będę nad tym pracowała. Dziękuje i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Powiem szczerze, że dawno nie widziałam tak zgrabnych trampek, bardzo mi się podobają. Wyglądasz bardzo dziewczęco w takim wydaniu. Świetny naszyjnik i płaszcz. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię taki styl, u mnie też nowy post z trampkami :)

    zapraszam
    http://womanlinesska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny plaszcz! szukam teraz takiego, ale jakos nie moge odpowiedniego fasony znalezc. nie wiem, moze jakas niewymiarowa jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie trencze, bo beda modne chyba do konca świata :D Można je praktycznie ze wszystkim połaczyć. Naszyjnik jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziś zainspirowalam sie tym zestawem :D super wyszlo!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny koczek i okulary!:)

    OdpowiedzUsuń