czwartek, 9 maja 2013

08.05.13

Pogoda nas rozpieszcza, ale podobno tylko do niedzieli, dlatego postanowiłam ją wykorzystać do letniej stylizacji :) Dziś w roli głównej wzorzysta spódnica, którą kupiłam za 29 zł! Jest bardzo wygodna i ma świetną kolorystykę. Zestawiłam ją z luźnym topem żeby nie było zbyt 'imprezowo'. Na pewno świetnie komponowałaby się z czarną gorą. Szary kolor w tym przypadku wygląda delikatniej. Łączenie wzorów to trudna sprawa, ja poszłam troszkę na łatwiznę i wybrałam stonowane tło dla spódnicy, co wcale nie wygląda gorzej moim zdaniem. 
Czasami łatwo przekombinować :)
fot by Madzia

top River Island
spódnica Bershka
buty River Island
naszyjnik Mango
bransoletka Mango


28 komentarzy:

  1. spodnica jest obłędna!:) no i z tymi szpilkami super:) zazdroszcze figury:)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie na blogu post z tą samą spódniczką :) Twoja wersja jak najbardziej mi się podoba! :)

    http://womanlinesska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam kupić też tą spódnicę ale z innym wzorem, wygodna jest?
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo. Kupowalam ja bez przekonania, ale jestem bardzo zadowolona:)

      Usuń
  4. Fantastycznie wyglądasz, spódnica prześliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. kolejna, świetna stylizacja. Buty są przepiękne. Będą kwintesencją każdego stroju :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam tą spódniczkę.. ale stwierdziłam że chyba jednak nie na moje biodra :( Ty wyglądasz extra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz po prostu bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  8. super wygląda ta spódniczka!;) i masz piękną biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolejne boskie szpile z Twojej kolekcji! spódniczka super, za taką cenę robi spore wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty , ładna spódniczka i piękna dziewczyna !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Love this outfit on you! Fabulous!

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz ślicznie;)
    kasistarstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ołłłł yeahh!!! :*:*:* Spódnica jest kotem, brak słów!

    Każda kobieta lubi poczuć się sexy i każda, bez względu na sylwetkę, ma do tego prawo:),
    Kasiu w każdej stylizacji wyglądasz zjawiskowoo, kobieco, niezależnie od stylu jaki prezentujesz!!!
    uwielbiam taką różnorodność! :)

    p.s świetnie się ogląda Twojego bloga!!! - codziennie wchodzę i lukam czy pojawiło się coś nowego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolcia zgadzam się z Tobą całkowicie, ze każda kobieta powinna czuć się pięknie. Co do reszty komentarza to bardzo Ci dziękuje za tyle miłych słów :***

      Usuń
  14. zestaw cudowny! świetne zdjęcia;) zakochałam się w naszyjniku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog ,swietnie wyglądasz,spódnica jest prześliczna i ozywia calą stylizacje ,wszystko świetne :)


    Ps..pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jacie ! Ale prześlicznie wyglądasz. zrobiłaś mega outfit. Kocham smak tego smackersa <3

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację, nie trudno o przekombinowanie ;)

    Ja kupiłam kiedyś tę spódnicę w azteckie wzory z Bershki, którą "wszyscy mieli" i teraz nie mogę już na nią patrzeć :P Twoja jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny zestawik !! ale buty wysokie rajuuuu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna spódniczka! wyglądasz świetnie!

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam tego typu złote dodatki :) bardzo kobieco i efektownie ! :)

    OdpowiedzUsuń