piątek, 5 lipca 2013

good girl


Wczesnym wieczorem wyskoczyłyśmy na szybkie zdjęcia z Julką.  Przyznam szczerze, że nie doceniałam uroków naszego miasteczka :) Dzisiejszy look jest całkowicie codzienny i komfortowy. Podsumowując- wakacyjny standard :D Mimo, iż pogoda ostatnio nas rozpieszcza, to marzą mi się wakacje  na piaszczystej plaży! Myślę, że nie jestem wyjątkiem ;) 


fot by Julka

bluzka River Island
szorty River Island
buty Converse
okulary Ray Ban
bransoletka Mohito
zegarek Michael Kors

18 komentarzy:

  1. Piękne buciki i szorty Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. TE TRAMPKI TO MOJE ŻYCIE! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O
    MAJ
    GAD
    !!!!!!!
    JAKI zajebisty klimat!! Potrafisz nadać takiego charakteru każdej, prostej stylizacji. Rewelacja:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie nie jesteś wyjątkiem :) super wyglądasz, świetne zdjęcie - to ostatnie ze śmiechem - mega świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna stylizacja, super klimat do zdjęć:) okulary skradły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne miejsce na zdjęcia ! Ja piaszczystą plażę mam tak blisko, a nie mam czasu na niej siedzieć ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz śliczne zdjęcia. :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne okulary \!! ; ]


    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz a ostatnie zdjęcia są genialne :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mam pytanko czy okulary to kolor 112/19 czy 112/17?
    z gory dzieki za odp.

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie wszystko zestawiłaś. Bluzka świetna <3


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  12. super, lubie takie luzne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziekuje :** ciesze sie, że sie Wam podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  14. super. idealny look na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  15. http://fajny-blog-800.blogspot.hk/2013/06/blog-post.html?showComment=1373447365733#c4215806725567955932

    OdpowiedzUsuń
  16. Great shots! Love you in the casual clothes and chucks!

    OdpowiedzUsuń