poniedziałek, 10 marca 2014

Sunday walk


Wczorajsza pogoda była piękną zapowiedzią wiosny. Grzechem byłoby przesiedzieć cały dzień w domu. Wybrałam się z Madzią na babski spacer- Ja, w nieodłącznym pakiecie z Tosią i Madzia ze swoją córeczką, Olą. 
Zawsze ceniłam komfort i wygodę, ale teraz stało się to priorytetem, dlatego w ostatnim czasie, zamiast szpilek do mojej kolekcji dołączyła kolejna para trampek :D
Podobno cały nadchodzący tydzień ma być tak ciepły, zamierzam aktywnie korzystać z tego dobrodziejstwa! Oczywiście na tyle, na ile moje maleństwo mi na to pozwoli :) 
Jeszcze się nie urodziła, a już dyktuje warunki! :D










sweter CUBUS
chusta Valentino
top River Island
spodnie asos.com
buty GUESS
okulary Brylove

14 komentarzy:

  1. Ślicznie Kasiu :* Świetne buciki!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale brzuszek rośnie :) pięknie Ci z nim, to zachwycający widok patrzeć na tak szczęśliwą kobietę w ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z postu na post coraz piekniejsza:) Nie mozna oczu oderwac!

    OdpowiedzUsuń
  4. powinnaś byś cały czas w ciąży bo bardzo dobrze wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteście kochane :) tyle miłych słów! Prawie zapominam, że z posta na post jestem coraz większa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie charakterne maleństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana wyglądasz prześlicznie, ciąża Ci służy ;) piękna jesteś :) a dzidziuś po mamusi też będzie śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakiego podkladu/ fluidu uzywasz? Jestes piekna i masz gust :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego dnia użyłam MAC matchmaster, ale bardzo lubię też Revlon Colorstay i Estee Lauder Double Wear.
    Dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z dziewczynami, że wyglądasz przepięknie w ciąży ! Bardzo fajna stylizacja na spacer z brzuszkiem ( z chęcią się zainspiruje za kilka miesięcy ) :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna chusta:) Ślicznie wyglądasz w ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy niezawadzasz ćwiekami z jednego buta o te z drugiego podczas chodzenia? Również zgadzam się z dziewczynami że wyglądasz promiennie.
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie zdarzyło mi się to jeszcze :)
      Dziękuję! :)

      Usuń