czwartek, 3 kwietnia 2014

chińska porcelana


Plecione wzory i malowidła jak z chińskiej porcelany zostały przeniesione na tkaniny. 
Przyznam szczerze, że nie urzeka mnie specjalnie ten trend, jednak odpowiada mi kolorystyka tego połączenia. 
Tak naprawdę do zakupu tej koszuli przekonała mnie jej niska cena.
Do narodzin mojej córeczki zostało już niewiele czasu i nie zamierzam zapełniać szafy ubraniami, których za 2 miesiące już nie założę :)










fot. by Julka


płaszcz Hexeline
koszula New Yorker
spodnie Zara
buty Zara
naszyjnik Mango
pierścionek Apart
kolczyki River Island
torba Louis Vuitton




10 komentarzy:

  1. Pięknie Kasiu, uwielbiam takie wzory i bardzo fajnie, że jest teraz w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia świetna ta koszula, mi tam się ten trend podoba ;) Wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez nie jestem fanka tych wzorów, jednak fajne połączenie do naszyjnika:) bez niego mogloby byc slabo!

    OdpowiedzUsuń
  4. poluje na ten fason płaszcza :) gdzie znajde ta firme i czy dawno kupilas? byly tez inne kolory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go w sklepie, który był wcześniej w galerii S, ale został przeniesiony do atlasu. Nie pamiętam w tej chwili jego nazwy :) Mam ten płaszcz około półtorej roku i były tylko czarne.

      Usuń
    2. aha niestety nie mieszkam w twoim miescie , ale dziekuje za odpowiedź pozdrawiam

      Usuń
    3. Przepraszam, nie wiem dlaczego z góry założyłam, że jesteś z moich okolic :D wpisz w google tą firmę, może mają stronę internetową. Płaszcz jest w rozmiarze 36, a jak widać jego krój sprawdza się przy dodatkowych kilogramach ;)

      Usuń
  5. Koszula mi sie podoba ale torebke <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog. Ciekawe posty.

    Zapraszam do nas to nasze początki ale mamy nadzieje że pomożecie nam aktywnie prowadzić tego bloga:
    www.kirs-zegarki.blogspot.com

    Obserwujemy? :) Zapraszam :)

    Dodam, że sprzedajemy zegarki i biżuterię.
    Znajdziesz nas na:
    www.sklepkirs.na.allegro.pl

    OdpowiedzUsuń