niedziela, 19 października 2014

work hard


Niestety to nie mój brzuch :D 
Dziś troszkę z innej beczki. 4 miesiące temu urodziłam córkę. Robiłam 3 podejścia do ćwiczeń, ale za każdym razem motywacji wystarczyło mi na 3 dni...
Chcę spróbować jeszcze raz, ale obawiam się, ze efekt może być podobny :D
Pomyślałam więc, że jeżeli ogłoszę to Wam, moje drogie czytelniczki, będę czuła większą presję, która zmotywuje mnie do konsekwentnych ćwiczeń. 
Póki co Pani Chodakowska jest dla mnie za ostra :D postanawiam więc od jutra zaprzyjaźnić się z Mel B. 
Poniżej moje aktualne zdjęcie, za 3 miesiące pojawi się post z efektami (mam nadzieję!).



To również może się przydać. Swoją droga nie wiedziałam, że prawidłowe wykonanie przysiadu jest takie trudne!
Nie zależy mi na tym, aby zrzucić kilogramy. Chce mieć wyćwiczone ciało. 
Chętnie skorzystam z Waszego doświadczenia i z Wszych rad :)





15 komentarzy:

  1. Skąd ja to znam :) Powodzenia! Też czasem ćwiczę sobie z Mel B :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny brzuszek ;) sama ćwicze już 2 lata udało mi się schudnąć 15 kg ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana figura po ciazy swietna ! :) Najtrudniej jest zaczac, kiedy wejdzie w nawyk to zobaczysz ze bedzie latwiej i przedewszystkim efekty daja ogromnego kopa (mowie na swoim doswiadczeniu;)
    Powodzenia ;* Dziel sie postepami - nawzajem bedziemy sie motywowac ;)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja rezygnuje zanim zobaczę pierwsze efekty, a wiem, że one mocno by mnie zmotywowały. Mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej :)

      Usuń
    2. Hmm rozumiem.. Jakbyś chciała schudnąć to pewnie byłaby większa motywacja niż tylko rzeźba :) Ja czerpię sporo motywacji przez oglądanie wyćwiczonych kobiet, ale teraz w sumie i tak już to polubiłam, ćwiczenia potrafią mi nawet poprawić humor;)

      Usuń
    3. Dokładnie. Tez zaczęłam oglądać na yt metamorfozy i to daje dużego kopa! :)

      Usuń
  4. Przecież wyglądasz rewelacyjnie :) Niejedna nastolatka chciałaby mieć taką figurę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamiast gubić kg powinnaś nieco przytyć tu i ówdzie. Ręce to masz takie chudziutkie....wcale nie widać że nie dawno urodziłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego napisałam w poście, że nie mam na celu zrzucenia kilogramów. Muszę trochę wzmocnić mięśnie :)

      Usuń
  6. Zaraz po porodzie kupiłam książkę http://lubimyczytac.pl/ksiazka/214935/6-minut-dziennie-plaski-brzuch ale cóż dalej leży na półce i tylko kurz zbiera:) Ale chyba w końcu przyszła pora żeby też wziąść się za siebie. Ponoć cwiczenia to tylko 6 minut dziennie, zawsze krócej jak seria przysiadów i brzuszków:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki dziewczyny za miłe słowa, ale w moim przypadku to niebezpiecznie rozleniwia :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Na wzmocnienie mięśni polecam calanetics:) W moim przypadku pomogło rewelacyjnie, nie wspomnę już o tym że przydało się odrobinę wytrwałości podczas ćwiczeń przy drugim porodzie:) Powodzonka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! masz idealny brzuch jak po ciazy ! Jakbys miala taki jak ja to byś się chyba zalamala. Ja do wagi sprzed ciazy dochodzilam prawie rok, ale tez dlatego ze przez pierwszych kilka mcy nie moglam cwiczyc.

    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń