środa, 12 sierpnia 2015

perfect match


W ubiegłe lato zakochałam się w zestawach ołówkowa spódnica- krótki top. Niestety, były dla mnie nieosiągalne ze względu na ciążę. Gdybym się jednak uparła, na pewno wyglądałabym "ciekawie" :D Trochę czasu minęło i nareszcie wpasowałam się w upragniony zestaw. Bez wątpienia nie jest to stylizacja na co dzień, jednak śmiało można założyć ją na wieczorne wyjście. Zdecydowałam się na biały kolor. Wydaje mi się idealny na lato i podkreśla opaleniznę. 

Must-have na mojej liście odhaczony! Jak wygląda to u Was?  Piszcie jakie perełki wpadły do Waszej szafy po wyprzedażowym szaleństwie :)


spódnica i top NEWDRESS
szpilki River Island
okulary Chanel
torebka Michael Kors

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładny zestaw. Podoba mi się Twoja torebka. jest idealna i nie wygląda podrobkowo. Można wiedzieć ile kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o co chodzi :D dziękuję. Torebka kosztowała 670 zł, ale inne kolory były przecenione np na chiara.pl

      Usuń
  2. Sprostowanie: podrobkowo jak niektóre oryginały:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprostowanie: podrobkowo jak niektóre oryginały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow Kaśka! wyglądasz zniewalająco... zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  5. masz piękne białe ząbki, wybielałaś? jesli tak to czym lub jakiej pasty używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wybielalam. 2 lata temu użyłam białej perły i w sumie widziałam różnice, ale wiadomo ze to jest efekt krótkotrwały. Na co dzień używam pasty z ziaji, bez fluoru :) ale dziękuje :))

      Usuń